新年又要到了。。。

哈咯。。。

你们好,我局大家新年快乐。

之2011年的过年,我会在吉隆坡度过。

是因为我没有买到飞机票。

但是当年初一的时候打电话给家人,跟他们说新年快乐。

大年初一,我的女友去了中国过新年。

姐姐就飞了去山打根。

So, 我就会自己去走走。

但是以我的经验来说,吉隆坡的过年不想我的家乡的样子。


在家乡,我可以和家人度过新年。


还是很快乐的度过。


But I wish everyone a happy and prosperity Chinese New Year 2011!


HUAT AR!!! 发财啦。。。


天天好天。。。
Post a Comment

Popular posts from this blog

Pulau Ketam Day Trip (12 Nov 2016)

Hat Yai 4 days 3 night Trip (Part 1)

3 days 2 nights at Kota Kinabalu

About Mole People's.

3 days 2 nights at Langkawi 2013

Hat Yai 4 days 3 nights Trip Itinerary

Ho Chi Minh City 4 days 3 night Trip Itinerary (Part 1)

Penang Trip 2 days 1 night (Part 1)

8 Days 7 Nights Macau & Hong Kong Trip Itinerary

Sandakan 4 days 3 nights Trip (Part 3)